Ja sam ponosna

29 sep

Sigurno se danas nismo probudili u nekoj boljoj zemlji, posle Prajda u petak. Ali za trenutak delovalo je kao da naš svet može da se promeni.

Na prajdu nisam bila, nazalost. Nisam u Srbiji, naravno. Loša karma.

Ja sem ponosna nemam reči da opišem kako sam se u petak veče osećala, ali evo bar deo onog što sam ja u petak uveče pratila:

Tviter 27.9.2013. 

„Nećemo se skloniti, jer nismo mi ti koji treba da budu sklonjeni sa ulica, niti treba da budemo izolovani. Ovo je prvi korak da bismo za nekoliko godina imali slavlje, a ne da se krijemo“ rekla je clanica organizacionog odbora @MajaMicic

Da rezimiramo. Ova LGBT ekipa je prva grupa ljudi koja je u ovih godinu dana, ozbiljno i zasluženo ponizila ovu vlast. Bravo – @DaliborStojicic 

i to sto prepoznajem puno ljudi sa vecerasnjeg Prajda, to mi smao govori koliko sam ja SJAJNIM ljudima okruzena @chain_less

I naravno da je „Parada ponosa“, jer sam ponosan na sve prijatelje koji su prošetali večeras. ❤ – @amfilobije 

hrabrost od veceras ima nova lica – @chain_less

Ovo je Srbija! Ovo je Prajd! – @maccxa

Bravo za noćnu šetnju! Mašta i Hrabrost ljudi koji se bore za svoja prava! Ni jedna naša vlada nije imala odgovor na to. – @MiljenkoD

Život se dešava i bez Vučićeve dozvole – @sloba_milosevic

#prajd svaka cast! Desava se upravo, e to je hrabrost! – @subarcim

Moji heroji/ine su veceras ispred skupstine! -@chain_less

baš mi je drago zbog ovog prajda :333333333 – @DevojkaIzObraza

SREĆAN #PRAJD DOMAĆINE! – @Mishomor

Vidim da je #prajd u centru grada! BRAVO BRAVO BRAVO LJUBAV ZA VAS – @Mishomor

Pobeda! #Prajd2013 – @karleusastar

Prajd uživo ❤ – @RadaLacic

Srecan Prajd svima koji slave! – @MarryTheBubx 

U životu nisam bila srećnija! 🙂 #Prajd2013 – @katya_vesovic

Večeras se ljudi okupljeni ispred Vlade SAMI bore protiv pretnji i nasilja. Bez podrške vlasti. – @djiidjiii

Zasto sad nisam u Bg-u???? – @SigiFrojd 

ziv je prajd, umro nije, dok je srba i srbije. bravo, majstori! – @nimante

Mi šetamo Belgrade Pride 2013 – @mina_hagen

Da se razumemo, #Prajd se upravo održava u Beogradu 🙂 @MarkoZvkvc

BRAVO dobri ljudi na prajdu! BRAVO! – @chain_less

A #prajd je prošvercovan. Takva nam sudbina, moramo da prokrijumčarimo demokratiju iza leđa političarima 😀 – @Miss_Cybernaut

Ozbiljno sam ponosan što sam bio na večerašnjoj šetnji. Na svoje prijatelje, saborce i devojku. Čak i neistomišljenike. #Prajd – @parun_

Because the night belongs to lovers Because the night belongs to us #prajd ❤ – @Ana_Jovanovic

Sjajna akcija. Heroji su izašli na ulice, a pederi su ostali u kućama. Bravo! – @PetarZmak

Idemo na Skupstinu! – @lukazb

Слика

Hvala vam. Vi ste već pobedili.

Photo credits @MarkoZvkvc

Ostavite odgovor

