my life, without me

4 jun

Pre tačno godinu dana bila je moja Velika matura. Ispred hotela svi su bili lepi, generacija koja je svojom energijom mogla svet da menja. Ali ne. Ova generacija je odlučila da svoju energiju upotrebi protiv sebe i za svoje uništenje. Moja Velika matura se pretvorila u borbu za svoj i tudji život.

Posle večeri provedenoj u Hotelu Jugoslavija, neke je poveo celu školu na splav „Lukas“. Tamo je već bila Druga škola. A za manje od pola sata izbila je ogormna tuča, u kojoj sam ja bila napadnuta, izavši sa splava da sklonim druga odatle. Ja sam svoju maturu završila u Urgentnom centru sa nekoliko šavova na ruci. Moju drugari su prošli mnogo gore.

Evo godinu dana kasnije se baš zadesilo da polažem ispit. Godinu dana kasnije…

Ja sam potpuno druga osoba

Idem na fakultet

Ne izlazim više kao pre

Ne razmišljam kao pre

Ispunila sam svoj život bitnim stvarima

Aktivno se borim protiv nasilja u školama

Odrasla sam

Moj život se potpuno promenio i ja sa njim. Ponekada se pitam da li bih izasla sa splava ponovo, veceras?  Kada sam pala, nije mi život prolete ispred očiju, niti mi je um došao do neke velike mudrosti. Ne. Samo sam se pitala „Šta mi je ovo trebalo“.

Trebalo mi je da mi promeni život. Ali…

IZAŠLA BIH, ponovo.

Ostavite odgovor

